Kızlar 35. Haftaya kadar bi kere of demedim. Sürekli spor yapıyodum. Yürüyüş temizlik hiç bana zor gelmiyordu ama nolduysa 35ten sonra aşırı yorulmaya başladım. Yatsam kalkamıyorum. Kalksam oturamıyorum bacaklarım kasıklarım ağrıyor. Sabah dayak yemiş gibi uyanıyorum.
Bir an evvel doğması için ikna ediyorum ama ı ıhh niyeti yok gibi😅
Ne zormuş doğumu beklemek. 🙃sizler nasıl geçiriyorsunuz bu süreci?