eddaaaa Annekuzusu_0 canım merhaba bizde 19+2 olduk bugün bende düz yattığımda aralıklarda tekme hissediyorum tam göbek deliğimin altında bebekmi emin olamıyorum sanırım bebek :) sende mi tekme gibi hissediyorsun ?
Leylasiva21 Annekuzusu_0 bende 19+5 oldum ilk hamileligim bı kaç defa tik tik gibi oldu tam Emin değilim ama Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Bende kasik ve sırt ağrısı oluyor sizde var mi
MerveeD Annekuzusu_0 bende 19+5 de sehirme gbi bsey hissettim 20+2 olduk sımdı hergun arada bır pıt pıt bsey hıssedıyorum inş bebegımdir
Meri3220 Annekuzusu_0 bizde 19 olduk bugün tekme hissettim daha önce pıt pıt bişey olurdu damar damar üstüne gelmiştir falan diye düşündüm ama artık eminim yani bebiş o
Annekuzusu_0 eddaaaa aynen bende yemek yedim sol yana yattım ara ara minik tekme gibi hissettim de bende emin olamadım bebekmi diye
Annekuzusu_0 Leylasiva21 hiç sorma ya bugün varya öyle ağrım vardıki kasığımda belimde bi duruyo bi başlıyo
Meri3220 Annekuzusu_0 böyle sağ tarafımda içten içe biri vurdu gibi oldu çok hafif hissettim öyle emin oldum zaten birde mesela bişey dönüyo yavaş yavaş dalgalanıyo gibi içimde doluluk var göbüşte öyle hissediyorum
Asena17 Annekuzusu_0 bebegindir kuzum nasil anlamadin ben 18 de hissetmeye basladim farkli bisey zaten hemen anliyosun :))
Asena17 Annekuzusu_0 düzenli tekmeleri olmaz bu zamanlar da bende de öyleydi kafasina gore takilir ama sesini duymaya basladigi zamanlar gelince sen eline karnina koyuyosun hemen anliyor tekme atiyor :)
Asena17 Annekuzusu_0 yok korkma kuzum ben 2 gun boyunca tekmesini hissetmedigim zamanlar da oldu ama sen yine de saglik ocagina git bi kalp atisini falan dinlesinler