Kızlar hamileliğin başından beri bebeğim çok hareketli diyemem .ama düzenli hareketleri var. Hiçbir sıkıntı yok .Suan 38 haftaligim .Instagramda gördüğüm videolarda anne karnında çok belli dönme hareketleri olan videolar var.ben hiç boyle hareketleri hissetmedim görmedim kendimde .Bu problem mi ?