Birbebekannesi16 Kızlar porgestan kullanıyorum akıntı haricinde ara ara sıvı şeklinde geliyor normal mi kullanan var mı
Aytenamir1 Su gibi gelmesi normal olmaya bilir doktorunuza danisin bendede oyle oluyodu bebegin suyu oldugunu ogrendim az az geliyodu ultrasonda bu sefer dr suyun azalmis dedi