mammaaa33 Haftada yüzde yüz erkek dedi alışveriş yaptım net pipi ultrasonu da aldım böyle olup sonradan değişen oldu mu?
Efe55 mammaaa33 benımde 14 haftada erkege benzıyor dendı. Dun ozele gttım 16+6 cıkıntı yok kız bu dedı doktor zaten dger doktor kesın konusmamıstı.
Hanife22 mammaaa33 16 haftada kız demişlerdi özelde pek inanmamıştım 22 haftalıkta erkek dedi devlet hastanesi 27 haftalik oldum erkek dediler yine anca alisveris yapiyorum artık degismez heralde
sfyctnr mammaaa33 benim de ilkte kız dendi sonra erkek pipisi var dendi bende gördüm ama değişir mi bilemiyorum bir haftaya kontrolüm var
mammaaa33 Efe55 bana yüzde yüz dedi ama ultrasonda da bariz pipi şekli vardı ama bunlsrı okuyunca insanın aklı gitmiyor değil
sfyctnr mammaaa33 ben 14+2 de gittim ama önde gidiyordu bebiş 15+4 çıkmıştı öyle göstermişti doktorumuz