Turkolog12 orada gidebileceğin en mükemmel doktor 😊
Ben de 3 haftadır ona gidiyorum. Ultrason görüntüsü vermemişti yazıcıdan çıkaramıyoruz demişti ama telefonla çekebileceğimi söylemişti. Çok sevimli anlayışlı canım bitanem aşkım diye konuşuyor 😊 her şeyine bakıyor esprili güler yüzlü birisi
Pazartesi tekrar gideceğim ben de. Eminim sen de memnun kalacaksın