Marsilya benim eşim ailem Ankara’da ben iş nedeniyle gurbetteyim yalnız kalıyordum tayini bekliyorum ara sıra gittim hamileyken Ankara’ya 9 saat yolculuk yaptım 12 haftalıkken eşim geldi arabayla götürdü Ankara’ya sonra geri getirdi 2 kere yolculuk yaptım bi sıkıntımız olmaz çok şükür Ocak sonu tayinim olursa yine yolculuk olacak, olmazsa nisanda 8 aylıkken gideceğim doğum izine çıkıp