Bende 2 kez yaşadım. Her kadın erken gebelık testi yada erken beta değeri bakmazsa asla anlayamayacağı birşey.Size tavsiyem regl nin iyice geçtiğinden emin olduktan sonra kan vermeniz ve süreci sabırlı bir şekilde takip etmeniz.Asla üzülüp kendinizi yıpratmayın.