Mirzaninannesiii Kızlar ben sezeryan olucam ama bebegim donerse normal de olabilir 36bitiyor yarin. Adaçayı içebilir miyim acaba bi sıkıntı olur mu?
Hanifebolat34 35 ten sonra adaçayı ve hurmaya başla kesin dedi doktorum ben başladım icebiliyoruz 36. haftada artık😉