Kızlar selamlar toplu yazayım dedim, adete 10 gün kalası 30 aralık beta 12, 3 ckmştı sonrasında 3 ocak beta 56. IU/L çıktı. Henüz adetime 3 gün var sizce normal mi gidişat 😑🙈 şimdi ki aklm olsa belirtim var die kan tahlil yapmazdm böyle daha stresliymiş normak mi artş düşük mü die die gerildim agladım sabah sbh. Herşeyi hayırlısı inşallah 🤲