DerinSu5 Kızlar 21 günlük bebeğim var ilk 16gün kakasını kndisi ypti sorunsuzdu rahattı 16. Günden sonra ypmamaya başladı anne sutu ile besleniyo arada mamada iciyo çok nadr neden kakasını ypmiyo ikiniyo ama ypamiyo
Kbrayankkk2 DerinSu5 Masajlar yap karnına sıvı yapar aslinda kakasini ama benimkide ikinarak yapiyordu ama yapiyordu yani masaj yap mamayi kes belki mamadandir fikrim yok
Advy26 DerinSu5 anne sütüyle beslenen bebeklerim 10 güne kadar yapmaması normal deniliyor ama çocuğa eziyet ya 😒bizimde düzenli değil haftada bir yapıyor bazen 3 4 güne bir değişiyor ama hergün yapmıyor
Bsrktl DerinSu5 büyükler poposuna zeytinyağı sürerler ama bence bir hekime gösterin ona göre yol almanız daha iyi olacaktır mamadansa şayet onun içinde öneri alabilirsiniz her çocuk aynı değil sonuçta geçmiş olsun 🙏🏼
ayselcanbaz7878 Benim kizimda ayniydi karnina zeytinyagi surup bez sariyodum ve kulak copuyle poposuna hafif uyarilar yap ama sadece distan ve poposuna masaj yap
Eylulunannesiii DerinSu5 Oykr yapmayın bende o hataya düştüm yaptım kızım tam ikinmaya alismadigi için kendi baya süre yapamadı kendi yapsın masaj yapın zeytinyağı biraz icirin ama uyarı yapmayın şuan beş aylık bebeğim de 4- günde bir yapıyor uyarı yapmıyorum alışsın diye
ozgul__ DerinSu5 yenidoğan bebişler için d ile başlayan bi damla birşey var doktoruna danışsan iyi olur o çok iyi oluyor etkisini hemen gösteriyor göbeğini minik minik ovala inşallah yapar zor bi dönem anne için üzülüyor insan ama o kadar üzme sıkma canını her bebekte oluyor genelde 😘