Zeynepkds Merhaba…12 haftalık hamileyim rahim bölgesinde ara ara ağrım oluyor enfeksiyon vardı ilaç kullandım ancak geçmedi ağrı sanki rahmime bastırıyorlar başına gelen var mı acaba?
Omerin-annesi Zeynepkds Benimde 12. Haftamda başlamıştı canım taki 17 haftaya kadar sürdü normalmiş bu durum diye biliyorum bebek büyüdüğü için oluyormuş ama kontrole gittiğinde sorarsın yine doktoruna
Zeynepkds Omerin-annesi enfeksiyondan kaynaklı olmasında 😔 doktora da gittim birşey demedi enfeksiyon var dedi ilaç kullandım normal bir durumdur umarım çok teşekkür ederim 🌸