Medine46 ikili testin ulturason kismini yaptirdigimizda doktorumuz her seyin cok iyi cok yolunda oldugunu soyleyince(cok sukur🙏🏻) biz de bebek arabasi aldik (2. El bulduk prego travel pusetleri soguk korumasi falan icinde 3000 e aldik. Getirdik evde tum parcalar sokuluyor yikadik tertemiz oldular 😍) (bir de anne yanı aldım dolaptan. Baby plus anne yanı. 😄 2 tane) yanyana yatirinca birbirlerini uyandiriyolarmis o yuzden tek park yatak fikrinden vazgecip bunu aldim. Onun da biri geldi tertemiz. Yikadim yine de her seyini kaldirdim 😂 bir sure bir sey almicam.
Cuma gunu de fetal DNA(nifty) testimiz cikti cok sukur temiz o da ☺️ Artik 20. Haftada dolap alip icini doldurmayi planliyorum 🤣