Yalcnnaysgll 31+3 olduk kızımla bir kaç gündür hareketleri yavaşladı oynuyo ama hafif hafif bide hıçkırık tutunca hareketleri çok güçleniyo onun dışında sakin sizlerinde öyle mi bide arada karın ağrılarım oluyo
Busrabaksii Yalcnnaysgll 30+5 oldum ben bugün. Hareketleri çok aşırı fazlalaştı ve can yakıyor. Çok büyük bir bebekte değil minyon. Doktoruma sordum normal olduğunu söyledi hareketleri yavaşlar da dedi ama büyüdüğü için yeri azaliyormuş