Mervkfs Bugünkü kontrlm de 37+2 nstye bağlandım sancim çıktı 6 dk aralıklı 4 gündür de adet sancısı seklindeydim szce doğum geliyor mu bu durumu yaşayanlar var mı doktor iki gün sonraya tekrar istedi
Cigdematasoy Bende aynı durumdayım 33+3 haftalığım. perşembe bidaha nst cekicekler 1 cm acılma var. Progestan bide bitane daha ilaç verdi