Feyzanne Hanımlar 37+6 yım. Göğüslerimde ne büyüme var ne sıvı gelecek gibi. Süt ne zaman geliyor böyle durumlarda doğumda kesin gelir mi 😟
Elikra Feyzanne benim de Doğumdan sonra olmuştu iki çocuğumda da şimdi de 34+5 im hala bi değişiklik yok
Haticebt Feyzanne bebiş doğup emmeye başladığında gelir inşallah 🙏 benim de doğumdan önce gelen sıvı olmadı bebeğim emdikçe geldi sütüm
Aysu123cicek Feyzanne allahim kolay dogum nasib etsin canim merak etme dogumda gelecek birde doguma gitmeden once kuru tut al koy eve eve gelice yada hastanedeyken yakinlarindan biri kaynatim sana getirsin ic ama sutun gelese bile tut suyu mutlak ic
Feyzanne Elikra annemin sütü olmmaış ya ondan tedirgin oluyorum aslında 😐 göğüs pompası almalı mıydım almadım
Elikra Feyzanne Doğumdan sonra bile alırsın ben çocuğun rızkıyla alakalı diye düşünüyorum aslında nasip şimdiden dert etme zaten Doğumdan 3 gün sonra ancak geliyo süt
Feyzanne Haticebt ay inşallah ya ne biliyim fiziksel bi büyüme ya da hassasiyet de olmayınca 😔 sadece uçları sararıyo gibi sonra da kopuyo gibi yani kendini yeniliyo heralde. Lansolin sürüyorum arada iyi geliyo
Feyzanne Aysu123cicek hımm çok severim aslında kuru halini yiyedebilirim ama suyu iyiyse suyunu kaynatalım
Aysu123cicek Feyzanne evet suyu daha faydali sekersizde seversen ic ama icilmiyir pek seker katsan daha iyi