Derin34-23 Yani egzersiz yürüyüş ve beslenme falan olarak normal doğuma hazırlandıysanız normal deneyin derim ha gerçi ben hep yatarak geçirdim çok da kolay normal doğum yaptım diyen insanlarda oluyor. Ben normal doğuma hazırlamıştım kendimi 4. Aydan itibaren yürüyüş, yüzme , pilates yapmıştım 32 den sonra bebeğim baş aşağı pozisyonu aldıktan sonra squat yapmayı da ekledim 36dan itibaren de merdiven inip çıkmayı eklemiştim ve 34 den sonra bol hurma yemiştim. Normal doğum sürecim başlamıştı ve eğer olsaydı kısa sürecekti çünkü ilk sancıda bile çok güzel ilerlemişti süreç ama zorunlu sezaryen oldum. Yani kendinizi hazırladıysanız normali deneyebilirsin sizin için en hayırlısı en kolay şekilde olsun inşallah 🌸