zeeynepp19 Üç tane hastane çıkışı setim var 5 li olarak ikisini ben aldım biri hediye geldi. Sizce kaç tane koymalıyım çantaya isimli değil normal set olarak üçü de. Yanına da tulum mu koyayım alt üst takım mı ne koyayım fikir verin 😌😂
Nureylaa zeeynepp19 ya ben 2 tane aldım 1 tane de isimli var bir de ne olur ne olmaz diye alt üst 1 tane takım aldım 2 de tulum koydum belki üşür de üstüne giydiririm diye 🤣 hemşireye verilecek için tulum koymadım ama giydirmezler diye
SenaHifa zeeynepp19 ben 3 tane 5 li koymuştum 1 tane 10 lu. Hepsine birer zıbın ve çorap da ekledim tabi. Yedek olarak 3 er zıbın eldiven şapka çorap da koydum 2 tulum koydum. Çoğunu giydirmedim ama belli olmaz uzun süre yatmamız gerekir vs diye bolca koydum hepsinden
zeeynepp19 Nureylaa dursun yine çantada ne olur ne olmaz 😂 üç seti de koyayım o zaman birer tulum ve alt üstte koyayım