Selam kızlar, 2 ay önce sağlıksız bir gebelik geçirdim 9 hafta ve kalp atısı yoktu, malesef vakum kürtaj olmuştum, 1 adet gördüm sonrasında ilişkiye girdim 2 defa tek, ve suan 5 günüm geçti evde test yaptım çift çizgi cıktı, dün acile gittim kan verdim beta hcg1000 değerdi, şaşırdım beklemiyordum bu kadar kısa sürede biraz da üzgünüm aslında ya diğeri gibi olursa sağlıksız ve kalp atısını duymazzsaak çok yıpranırım bu sefer dua edin lütfen 🙏🏻