11:42
Bebek geliyor galiba suan sizilarım var ve doğum hanedeki. Nst bağladım korku heyecan dolu bı serüven agrimda var neyin ne zaman olucagını bilmiyorum doğum daha başlamadı
Serum takılı şuan bı an önce yavrumu kucağıma almak istiyorum . Titriyorum bu arada . Aglamada geliyor 3 cm açıklıkla geldim
Bakalım nolucak
Bebek 2.5 kilo ben 66 kiloyum nasıl cikilcak bakalım . Pozitif olmaya çalışıyorum umarım sağlıkla kucağıma alırım.😘 Şuan serumun bitmesini bekliyorum. Ve Almira Şimal gelmesin bekliyorum. Ve doğdu yaklaşık 9 geldiğim hastaneye ertesi gün 3 çıktım . Ve en güzeli de ben artık bı anneyim bi meleğim var ❤️💗💗