Bunlar sadece söylenti herkes içtiği hapın içeriğini çok mu biliyor sanki başı ağrısa hapa koşan insanlar kalkıp aşı kısır yapıyor diye yaygara kopartıyor takılmayın eşim 3 doz aşılı ben de 2 doz aşılıyorum şuan 6 haftalık hamileyim 13. Hafta gibi 3. Dozu vurulmayı düşünüyorum