Umutsmom Merryy44 hayırlı olsun 🥰🙏🏻Nasılsın nasıldı ağrın ne durumda.Geçmiş olsun kolaylık diliyorum canım
Seymaben Merryy44 ay konudan con alakasiz olcak ama oncelikle hayırlı uğurlu olsun ömrü cok guzel gecsin bebisin insallah ❤️aneztezi uygulanirken yapilan iğne cok can yakiyormu acaba
Nils Merryy44 geçmiş olsun benimde ilk doğumum genel olmuştu bu sefer spinal istiyorum ama çok korkuyorum
sumeyye-5 Merryy44 merhabalar . Öncelikle geçmiş olsun . Benim de normal olacaktı ama çatı muayenesinden sonra kasların sıkı olmasından dolayı sezeryana donduk. Kaçıncı haftada sezeryan oldunuz acaba ?
Sahram25 Merryy44 kayısı hoşafı içtim ben hemen çıktı tuvalete bıle cıktım dene karnına bastırdılarmı spinalmi oldun hissttinmi acı
Milam_34 Bende sezeryanla olucam biraz yazar mısınız nasıl vs.depend lazım oldu mu kanama oluyor mu? kişiden kişiye değişir ama sezeryanla ilgili bilgi almak lazım yinede insan merak ediyor.. hayırlı uğurlu olsun 🧿🙏
Nazmomyy Milam_34 bende 29 gün önce spinal sezeryan oldum çok az ağrım oldu Allaha şükürki ağrıda doktorun attığı kesik çok önemliymiş doktorum proftu ve çok güzel bir doğum gerçekleşti. Depend kullandım ben şahsen gerekli olduğunu düşünüyorum yada lohusa pedleri var büyük onlar muhakkak lazım oluyor çünkü ilk 2 gün epeyce kan geliyor. Zaten ilk onlar bikaç tane gazlı bez falan veriyor ama sonrası için sizin yanınızda muhakkak bulunmalı. Umarım sizinde kolaylıkla geçer.
Merryy44 Milam_34 çok teşekkür ederim depent aldım ama kullanmadılar gerek yok dediler onların verdiklerini kullanıyorum gayet çabuk sezeryan inanın girmeniz çıkmanız bir oluyor
Milam_34 Nazmomyy teşekkür ederim çok canım yanicak diye korkuyorum hayli doktor sezeryanla dedi işte.depend kullandım demişsiniz bedeni ne olmalı 62 gibi giricem doğuma
Milam_34 Merryy44 çok acı ağrı oluyor mu doktor da çabuk bitiyor 15 dk bebek aldık odana geçtin en fazla 30 dk dedi
Milam_34 Milam_34 Merryy44 bebeginle mutluluklar dilerim mart 20 den sonra benimde olucak sezeryanla dedi doktor gelse artık o gün İdrar yolları sıkıntısı beni bitirdi tahlil yaptı munurol verdi bir hafta sonra yine ayni kültür verdim sonucunu bekliyorum bu sabahta sanki kötü kokulu akıntı korkuyorum zamanında gelsin bebeğim diye endişeliyim
1zeyneporencik_ Seymaben 1 hafta önce oldum bende, damar yolu açtırırken daha çok canım yanmıstı. Sadece o anda denilene uyun öne doğru atmayın kendinizi, sakinliğinizi korursanız hiçbirsey anlamadan bitiyor mesele 😊
Seymaben 1zeyneporencik_ ay ameliyat dusuncesinden falan korkmuyorum ama anestezi kismindan korkuyordum cok teşekkür ederim 🥰
Birumuteses29 Milam_34 bende 27 gun once sezeryan oldum depend aldim 61 kiloydum l beden aldim oldu ama m de olsa olurmus ve cok rahatlik kesinlikle alin derim hasta bezi pijamadan belli oluyo yatip bezlenmek zor depend belli olmuyo isin bitince yirt kenardan at
Merryy44 Milam_34 hiç olmuyor inan bana sezeryan yaptığım gün uyuşukluk geçti ayaktayım hala ayaktayım hiç yatmadım çok basit ben spinal oldum onun belki faydası
Merryy44 Milam_34 aynen bebeği 5 dk sürmeden aldılar geri kalan kısmı seninle alakalı ben 8 de girdim 9 :30 cıktım
Merryy44 Milam_34 Allah yardımcın olsun hiç endişe etme Allah kolaylık veriyor sağlıkla kucağına al inşallah