ezgiyil Kızlar merhaba bebeğine Hipoplastik Sol kalp sendromu(HLHS) konan ve doğum yapan annelerim var mı acaba?
Ozgeliz ezgiyil merhaba malesef benim bebeğimin kalbinde de bu sorun görüldü 😔 siz şuan kaç haftalıksınız ?
ezgiyil Doğumdan sonra bana bilgi verebilir misiniz lütfen. Ben 27 haftama girdim bebeğim kıpır kıpır ama içim gidiyor elimizden bir şey gelmediği için korkuyorum ellerimden kayıp gidecek diye😢
Belfam ezgiyil benim de aynı inan ki her şeyi haftasıyla uyumlu bu hafta Ankara’ya gidiyoruz doğum için sizin nerde olcak
Umutlu_anne_ Belfam Merhaba canım benim bebeğimede hipoplastik sol kalp sendromu teşhisi kondu .28 haftaligim şuan bende doğumu ya Istanbul ya Ankara ya Bursa da yapicam .Dogar doğmaz ameliyata alınacak bebeğim. Siz Ankarada hangi hastanede doğum yapacaksınız hangi dokdora?bana da fikir olsun
ezgiyil Eşimle benim işimden dolayı doğudayız ama yetişirse doğumu Ankara’da yapmayı düşünüyoruz. Doğum nerde olacak, şu anki durumu nasıl, doğum sonrasında neler olacak bana da yol gösterirseniz duacınız olurum…
ezgiyil Eşim polis onun da hep yanımda olmasını istiyordum ama erken gidersem hep yanımda olamayacak maalesef Batmanda da olmak istemiyorum
Busra4226 Benim bebgımdede sol degıl kalp gelişmemiş olarak gorunuyor nasıl bır yol ızledınız acaba suan ne durumdasınız
Busra4226 Ozgeliz En son pediatrik kardiyolojıue gıttıgımde bebek donmedıgı ıcın hangı taraf olduğunu görüp teshıs koyamamışti ayrıntılı ultrasonda doktor sağ gelısmemıs dedı 3 hafta sonra kalp doktoruna tekrar gıdecegız ozman daha net bılgıler verecek ben 15+ 3 te çok erken ogrendım suan 23+ 1 deyım size ne dedıler nasıl bır yol ızlenecek
Merve2111 Busra4226 merhaba banada sağ kalp gelişmemiş dediler hipoplastik sağ kalp teşhisi koyuldu heyetten sizin şuan kaç haftalık ne durumdasınız
Merve2111 Busra4226 peki hiç gelişme oldu mu sağ kalbinde az da olsa bu arada hangi hastanede doğum yapacaksınız
Busra4226 Merve2111 doktorumuz tamamen gelısmemıslık yok ama az gelısmıs genede tek ventrikül dıye yorumladı tam net bebek dogdugunda kontrol edılecek canım konyada yasıyorum baskent unıversıtesınde dogum yapıcam bebegımızde orada tedavı olacak ınsallah ekipleri bana cok guven verdi
Busra4226 Merve2111 ayrıca ılk kalp olusumunda bı gelısme olmamıssa sonradan olmaz dedıler acıkcası sonradan gelısebilecek birsey oldugunu düşünmüyorum konusulanlardan yola cıkarak
Merve2111 Busra4226 evet banada öyle dedi doktorlar gelişme ve olmaz diye ben yine merak edip sordum belki bir ihtimal olduysa diye
Merve2111 Busra4226 amin canım rabbim büyük inşallah gerekli koşullar sağlanıp sağlıklı bir şekilde ömürlerini sürdürürler hayırlısıyla 🙏
busraa5465 Merve2111 merhaba bebeğiniz nasıl oldu acaba aynı sorun benim bebeğime teşhis konuldu sağ kalp ventrikul yani gelişmemiş