Siracinannesi Ozlem1307 ben şimdi bile yapıp koyaarim köfte faaln yapıyorum hemen çıkarıp pişirmek kolay oluyor börek olsun faaln heemn elimin altında hazır bişeyler iyi oluyor sende yapabilirsin 🙃
Ozlem1307 Siracinannesi düşünüyorum da zor oluyor ben bir yaptım mı 2aileye yetecek kadar yapıyorum kaynana falan bende kaldığı için 😅
Mevaninannesiii Ozlem1307 çok iyi ya ben de yarın gidip bakayım 😂 belki her yerde yoktur gerçi de sansimi denerim😂