VeraRi19 biraz psikolojik. Doktor biraz yavas git dedi kilo olarak. Sonra salataya, meyveye falan yöneldim. Aslında ilk 3 ay içinde benim o kadar çok bulantım oluyordu o kadar halsiz oluyordum ki, 1 ay içinde 12 kere dısarıdan yemisim.. fast food da biraz kilo yaptı… bulantılarım ilaçla normale döndü, sonra da yeme alıskanlıgım normale döndü. 4 ay falan sürdü yanılmıyorsam.