8+6 haftalık hamileyim bu hafta 2 günde bir kahverengi lekelenmeler geldi doktorum kırmızı olmadıkça önemli değil yerleşme kanamasıdır demişti 2 gün önce acile gittiğimde herşey normal diyip progestan verdiler dün kullanmaya başladım günde 2 kere. Bugün de koyu kahve leke geldi bu durumu yaşayanlar var mı çok huzursuz ediyor sürekli doktora gidip ultrasona da girmek istemiyorum 😕