Merveonay M-Rna aşılarla ilgili tez çalışmaları yapmış çok yakın hekim dostlarımın çalışmalarından elde ettiği bilgileri okuyorum.Evde tv başında oturup haber izleyerek bu düşünceleri oluşturmadım, araştırdım.Herkesin fikrine saygım sonsuz. Salgın dediğiniz hastalıkta ölüm oranını hiç rakamsal olarak hesapladınız mı, ölüm oranını geçtim şehir bazında vaka oranları açıklanırken yüzbinde 0.97 olan yüzbinde 1 bile olmayan hastalığa salgın deniliyor. yani yüzbin nüfuslu bir şehirde 1 kişi için evlere kapandık, aşıya zorlanıyoruz,bana mantıklı gelmiyor.kimseye ahlam kesmiyorum kesemem haddim değil kimsenin de haddi değil, bebeklerimiz de hepimizin geleceği elbette herkes özgür bu konuda yanlış anlaşılma olmuştur, bu konuda çok hassasım aşı olmadı diye çok yakın dostlarım işten uzaklaştırıldı. benm olumsuz düşünmek için çok sebebim var.aşı ol diyen doktor kadar emin olun olma diyen hekimler de var.haber izlemiyorum ben araştırıyorum. bilinsin istedim, konu farklı yerlere gelmiş olabilir, gerilmeyelim lütfen herkese sevgiler mutlu yıllarınız olsun