Merhaba arkadaşlar, bende 24 haftalık hamileyim benim bebeğimede blakes poches olduğunu söylediler.Beyincik içerisindeymiş.Kendi doktoruma götürdüğümde bu hastalığı ilk kez duyduğunuz söyledi çok yaygın değilmiş sanırım.Başka bir doktora daha sonuçları götürdüm çok kötü şeyler söyledi.İnanın şu yazdıklarınız bir nebze içimi rahatladı.Kesin geçiyormu acaba. glingk35 sizin bebeğinizinde geçtimi acaba.Gasimova peki doğduktan sonra bebeğinizin beyninde ve zekasından herhangi bir hastalık oldumu.Cevap verirseniz çok sevinirim arkadaşlar.Doktorlar acil amniyosentez yaptırmamı söylediler.Ne yapıcam inanın bilmiyorum.