Anneyimmm dün ben Açtım böyle bir post. 21. Haftamdayım sanki dünyayı yemişim gibi nefes alırken zorlanıyorum. Aldığım nefes yetmiyor gibi geliyor vs. Dün çok arkadaş yazmış sağolsun rahim büyüdükçe diyaframa baskı yapıyormuş ondan kaynaklı olarak da nefes alamıyormuşuz öyle dediler 😊