@prensesafra1_ pisman olmayin bimiosunuz sonucta ilk bebekse hemde oyle oluo. Anne sutu sariligi olabilir o zaman. Ama ablmin ikinci bebegi oldu sariligi cok olmasin die bol mamada verdi yine oldu 17cikti onun degeri de mamaylada cikio. Doktorlar en son 40inda soyledi anne sutu anca 40gunde gecer die. Cok gecmis olsun skinti yapmayin kendinize. Ama o isik egzamaya sebep olabiliomus ciktiktan sonra bol nemlendirin islak birakmayin vucudunuz da