Ptesi günü detay ultrasona gireceğiz geçen hafta da normal muayenemiz vardı herşey normaldi falat 1 haftadır 3.ye ani bıçak saplanması gibi ağrı giriyor ayaktayken ve 3-4 dakika sonra oturunca geçiyor 21+5 teyiz bu durumu yaşayan var mı? Çok ayakta duruyorum vs diye mi oluyor acaba