Zeynosunannesii aşısı var mıydı peki? benim aşım var belirtiler de var ama şuan o psikolojiye girip hastaneye gitmekten korkuyorum 5 ay önce geçirdim covid 2 doz aşımda var off tekrardan olduysam da evde vitamin vs atlatsam bisey olur mu acaba zaten 15 gün sonra kontrolüm var o zamana geçer herhalde