Teusa Haftaya girdik. Son aylarda oluyordu zaten ama artık çok hafif regl sancısı ile beraber oluyor. Doğum için bu kasılmayi mi takip edeceğim sancıyi mi hala anlayabilmis değilim 😐
Liyuzamom Teusa bende 37. Haftanın içindeyim aynen benimde öyle oluyor bende bilemiyorum. Ama doktoruma söylediğimde doğuracaksın artık ondan dedi
Eteby Teusa Doktorunuzu arayın yada mesaj atın benimde sabahtan akşama kadar karnım taş gibi olmuştu bebek hiç hareket etmedi 36 da sezeryan oldum oğlumda
ElifB08 Teusa ben kasılma değil de sancı takip etmiştim. Zaten doğuma saatler kala her sancıda kasılma da oluyordu ☺️
Teusa Liyuzamom doğuracagiz da ne zaman 😁 biz anlayamadan açılma olmaz sanırım benim en son 1 cm açılma ve rahimde yumuşama vardi
Liyuzamom Teusa bilmiyorum valla bu aralar bebiş çok toplanıyor şuanda bile karnım semsert ağrıyor amaçlarım arasında 38. Hafta da doğurmak var doktorum da doğsa da bi şey olmaz artık dedi 😁 40a kadar dayanamam bacım
eceturan Ben 30+5 deyim. Kasilma bende de oluyor. Ama agrinolmuyor karnim sertlesiyor nefes alamayacak oluyorum. Tuhaf birsey o degil mi?
Teusa eceturan nefese etki edip etmediğinden emin değilim ama böyle karnın sert top gibi olması gibi bişey. Ben bebek ayağı poposu falan sanıyordum
Teusa Liyuzamom bana da öyle demisti 36 dayken. Doğsa direkt memeye yapışır bu falan. Gecen gittiğimde de dursun az daha dedi 😐 38. Hafta ideal bence
eceturan Teusa boyle nasil ifade etsem anlik bir nefes kaybi oluyor yavas nefes aliyormus gibi oluyor. Aynen digerleri ayni sanki karnima oturuyor gibi. Bazen hareket ediyor kasilma varken.
Teusa Eteby hareketlerinde problem yok kasılmalari da kontrolde söylemiştim nst de falan sancım vardı. Hissettiğin sancı olursa ara ya da gel demişti
Teusa ElifB08 yani rahatsiz edici bir sancı değil mi mesela regl başlangıcnda bir huzursuzluk olurdu bende ama duramayacak kadar olmazdı. Ne zaman ki üsuttum fena ağrı girerdi yerimde duramazdim. Doğumu da öyle tahayyül ediyorum
ElifB08 Teusa regl ağrısından daha şiddetli Tabiki. Hatta açılma arttıkça çok daha şiddetlenen bi sancı. Bele ve kasığa vuruyor belli bi süre devam ediyor. Doğum sancısı olduğunu mutlaka anlarsınız