Busecetin Güzel annelerim bende anne oldum binlerce kez şükür olsun..Bebeğimin iri olmasından dolayı sezaryen planlamıştık doktorumla doğumun iki gün öncesinden uyuyamamadım ben son günde evi baştan aşağı temizledim ertesi gün tıpış tıpış doğuma gittim.Hep normal doğum istediğimden ve hiç ameliyat olmadığımdan sezaryen bana biraz soğuk geliyodu Sabah 8de hastanedeydik yatış işlemlerimiz yapıldı otelde odaya çıkar gibi odamıza çıktık odamızı süslemeye başladık ve hemşire gelip beni hemencik giydirdi birazdan alıcaz seni dedi bende 0 heyecan ama herzamanki gibi etrafa gülücük saçıyorum annemlerle uğraşıyorum herşey hazır olduğunda beni almaya geldiler ve o an heyecan bastı ağlamaya başladım eşim benimle geldi aşağı ama içeri almadılar öyle üzüldüm ki daha çok korktum..Spinal anestezi olacaktım ameliyathane buz gibi ama bir okadarda eğlenceliydi müzikler espriler havada uçuşuyordu anestezi uzmanı adım adım herşeyi anlatarak iğnemi yaptı ve inanın ki hiçbirşey hissetmedim önce bacaklarım sıcak oşmaya başladı yavaş yavaş uyuşmaya başladı ayaklarımı oynatıyordum ama oda gitti acı yok sızı yok baskı bile hissetmedim sadece sallandım hiç korkmayın çok midem bulandı onun içinde bir ilaç verdiler oda geçti çok kolay bir sezaryen doğum geçirdim ben başladınızmı dedim o hazırmısın dedi ve oğlumun sesi❤ çok ağladı omzuma koyduklarında sustu oğlum işte o an dedimki ben anne oldum götürücekmisiniz dedim hayır muayne edilsin sen gittikten sonra gelicek dedi doktorum ilk sen dokunacaksın eşim kapıda meraktan çıldırmış annemler ağlamış herkez merak içindeydi yukarı çıktığımda hepbirlikte mutluluktan ağladık müthiş bir duygu karnımızda sevdiğimiz gibi değil bambaşka doğum sonrasına gelirsek ilk başta ağrım çok oldu evet ama ayağa kalkana kadar ilk ayağa kalktıktan sonra birdaha oturmadım ve sonraki 3 gün hiç uyumadım gece değişik birşeydi izledim ık dese kalktım şimdi birbirimize alışıyoruz hastaneden çıkarken sarılığımız vardı ve 1 gün hastanede ışık tedavisi gördük çok şükür düştü baya uzun olsu hakkınızı helal edin ve hiçbir doğuödan korkmayın canı çok tatlı olan ben zımba gibiyim bebeğimlede evimlede ben ilgileniyorum 3900 ve 53 cm doğduk bu arada ❤❤ Hepinize kolay doğumlar diliyorum kızlar
DidemDzltaDinel Busecetin Yarın spinal sezaryene girecek biri olarak okuduklarıma sevindim arkadaşım gözün aydın darısı bizim basımıza ☺️ Rabbim yavruna uzun ve güzel ömürler versin 😘
Burhandilek Busecetin Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin darisi bizlere inşallah bende ilk doğumumu Sezeryanla yaptım ama sonda falan görmedim özelde şimdi devlette doğum yacam nasipse sonda dakacak diyorlar korkuyorum 😦
Busecetin Gulseninannesi sağol canım sonda spinal iğneden sonra ameliyathanede takıldı çıkarkende hiçbirşey hissetmedim
Busecetin DidemDzltaDinel inan çok güzel bir doğum yaşıycaksın kucağına aldığında bitixek herşey sende sağ salim al inşallah bebişini kucağına ❤