guzelbebegimmmmm bizde adet lokumdur. biz lokum dağıtacağız ama eşimin annesi kapı süsü çikolata vs konusunda çok ısrar etti yaptıracakmış, heves etti büyük ihtimalle ilk torunu. o yüzden yaptıracak, ama bana kalsa yaptırmazdım :) inşallah gönlüne göre bulursun 🥰