Nergissi İki hafta önce lekelenmem oldu diye doktor 3 adet iğne verdi. 2 sini oldum şimdi üçüncünün zamanı geliyor. Aşırı ağır bir iğne o günden sonra da hiç lekelenme vs yaşamadım. Siz kanamanız bittiği halde devam mı ettiniz yoksa bırakanlar var mı?
anneyimmm42 Nergissi az önce iğnemi oldum geldim ikiden sonra acı vermiyor canım herşey bebişler için 👶
Boesie Nergissi Tabi devam ettim 3 ay boyunca kanamam durdugu halde devam ettim. Rahim duvarinin guclenmesini sagliyor doktorunuz 3 adet uygun gormusse mutlaka vurulun.
SayeMom Nergissi bana bi tane verdi o gün onu yaptırdım ardından duphaston hapını kullandım hap bitene kadar lekelenmem 3 gün sürsede.
Balbebek1 Nergissi ben 11 haftadır kullanıyorum bence doktorun bırak demeden bırakma çok etkili bi iğne
Betulldd Nergissi 2 bucuk aydır haftada 2 defa oluyorum kanamam bitmesine rağmen tedbir amaçlı devam ettirdi doktorum
Gumus25 Nergissi kanama yok Iki haftadır ama dün son dozu da yaptırdım. Bence doktorun verdiği bütün iğneleri olmalısın söylediği aralıklarda bazen dışardan kanama olmasa da içte kanama olabiliyor onu bilemeyiz sonuçta
Damlae Nergissi 16.haftamdan beri oluyorum 32 haftalık oldum hala devam ediyorum erken doğum olmaması için bir süre sonra vücut alışıyor başlardaki gibi ağrı yapmıyor bende doktorunuz devam edin dediyse devam etmelisiniz