Damla00 Yaşayan arkadaşlarım cevaplarsa sevinirim🙏 Adetime 2 gün kala önce kahverengi sonra pembe az geliyor adet kadar değil ama devam ediuor bugun 2.gün üstüne görme olabilirmi ağrımda olmadı adet ağrıısı gibi
Ebrbre Damla00 valla bilmiyorum canım bendede dün hafif bi kahverengi leke geldi çok az benimde yarın regl günüm sordum yerleşme kanamasıdır dediler üstte kalsın postun 🤔
Eloshi Damla00 bende o sekilde hamile kaldim canim adetten daha az ve daha az agriliydi hatta hasta oldum nasil olsa rahatligiyla hersey yaptim cok sukur bisey olmadi
annesinin_beybisi Damla00 canım 2 gün kala adet başlangıcı da olabilir gebelik de bunu anlamanın tek yolu testi yapmak 😊
Ebrbre Damla00 ama yinede doktora gitmeni öneririm bendeki kesildi hemen devam ediyorsa en azından bi görün için rahat etsin 🥰
Damla00 Eloshi Bende hiç ağrı olmadı canım ondan önceki 3 gün çok ağrılıydı aşılama oldum acaba yerleşti mi kanama oldu dedim öncesinde kimyasal olduğunda da 3 gün böyle olmustu
Eloshi Damla00 bi hafta felan bekleyip kan testi ver bence bnmde normlde cok agrili gecer regl ama yok denicek kadar az agrim.olmustu ve az bi kanama oldu megerse yerlesme kanamasiymis