Merhaba kızlar ben tüp bebekle hamile kaldım malesef boş gebelik oldu, bu sene tekrar denedik. Tuttu çok şükür ama henüz kese bebek görmeye gitmedim. Sorum şu boş gebelik olup tekrarlayan var mı yoksa bu bi kereye mi mahsus oluyor yaşayanlar yazabilir mi ?