Busratek07 Kızlar 28+2 deyiz çok şükür sağlığımız yetinde doktorumu degistirdim önce ki doktorum kasımın ilk haftası gibi diyordu ikinci doktorum ekim sonu dedi şimdiki doktorum henüz birşey söylemedi perşembe kontrolümüz var sorucam benim gibi olan hamişler doktorunuz tahmini ne zaman söyledi doğumu ?
gonulcelen Busratek07 28+3 hf bnde ama sormadım henüz bu program 3 kasım gösteriyor perşembe benm de randevum var bakalım aklıma gelirse bnde sorayım
Aysehatun Busratek07 28+0 haftalık hamileyim 40 haftaya göre 6 kasım ama 10 gün önden gidiyor bebeğim doktorum ekim sonu gibi dedi banada