Neslihanayar çünkü aynı senin yaptığını yapmışlar 😍 okumuşlar gerilmişler o abartılı hikayelerle kasmışlar kendilerini doğal olarak acımış😊 kasarsan acırda kanarda ama sakin olursan ki abartılacak bişeyi yok gayet kısa ve rahat bi işlem hemen biter 💕