Rojbin_acad Kızlar merhaba ya bir şey soracam 13 haftalık hamileyim bir kaç gün önce eşim bile elini karnıma koyduğunda bebeği hissedebiliyordu ama şimdi hissetmediğini söyledi sizce normal mi?
Busra2013 Rojbin_acad bende o bagırsak hareketlerıydı 13 de hıssetmenız normal degıl helekı esınızın elıjı koyup hıssetmesı ımkansız ben 30+4 3 haftadır esım dısardan görüo
gamzecapanoglu Rojbin_acad genelde bu haftalarda gaz ile karıştırılıyor. Bebeği hissetmek için daha çok erken
Selin12- Rojbin_acad v Canım benim 3.hamileligim 15 haftadan beri dışarıdan net bir şekilde belli oldu ve sin 14 haftalıkken hissediyordu yanliz diğerlerinde çok geç hissettim ilkinde 23 haftalıkkwn hissettim
tazeannecik1 Rojbin_acad Böyle birşeyin pek imkanı yok canım parmak ucu atması falandır hissetmesi yani,stetoskopla bile zor duyulan birşeye elle hissetmek pek olacak şey değil,sağlıka kucağına al İnşallah 🤲🏽
Oznurkk Rojbin_acad hissetmek için çok erken canım korkmana gerek yok. Bende arkadaşıma sormuştum o da 12 haftalıkken hissettim dedi üzülmüştüm ben niye hissetmiyorum acaba bir şey mi var diye doktora sordum o bebeğin hareketi değil bağırsak hareketleri 19-20 haftaya kadar hiçbir şey hissedilmez ilk gebelikte dedi. Eğer ikinci gebelikse 16 da hissedebilirsiniz.
SayeMom Rojbin_acad bırakın hareketi 30 haftalıkta olsanız kalbini hissedemezsiniz malesef canim o kat ve kat içerde ve su dolu kesenin icinde ☺️
Bebiscann Rojbin_acad bu haftada bebeği hissetmek imkansız canım, kalp atışı kesinlikle dışardan hissedilmez o hissettiğiniz genişleyen rahmin veya karnın üzerinde ki damarın tıp tıp şeklinde atışı olabilir canım bebeğin iyidir merak etme canım 😘
AdenEva İlk defa böyle bişey duyuyorum 😂 o haftada kalp atışını geçtim hareketini bile hissetmeniz mümkün değil. Sizin göbeğinizden geçen atar damardır hissedilen.
RefBrs Rojbin_acad merhaba daha çok yeni hamilesiniz bende 14 e gireceğim kendinizi dinlemeyin yoksa stres olursunuz. Sağlık ocağında bile 20 haftadan sonra kalp atışı duyulur onlardaki alet çok gelişmiş olmadığı için. Eşinizin hissettiği büyük ihtimal damar seyremesi dedikleridir. Bu haftada dılardan hissetmek pek mümkün değil demişt doktorum bana