zeeynepp19 Eğer çatladıysa kantoron yağı iyi geliyo hücre onarıcı özelliği olduğu için öyle okumuştum burda.mümkün olduğunca kaşıma parmaklarınla zeytinyağı sürüp masaj yap.ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum yatarken, gündüz zeytinyağı,banyo sonrası kantoron sürüyorum.2cmlik çizgi gibi bişi var sadece.banyo sonrası 3 defadır o tarif ettiğin kaşıntıyı yaşıyorum galiba içeriden çatlıyo göbek deliğinden 4 parmak üstü. zeytinyağı sürüyorum ertesi güne kaşıntı anca geçiyo doğuma 6 gün kaldı inş çatlamam görünürde bişi yok 😕