Nnur1 Dimdim merhabalar. Evet ben fmf hastasıyım. İlk doğumum normal oldu. Herhangi bi sorun yaşamadım
1susamhikayesi Bende fmf hastayım tahlillerimi yaptırıyorum ama böbrek ağrım çok fazla oluyor normal atak zamanı gibi ağrı geçiriyorum kolşisin dışında sizi rahatlatan önerebileceğiniz şeyler var mıdır