holly bizim 23 Haziran gözüküyor ama ilk bebeğim sezaryen doğdu bu da öyle doğacak (tüp bebek bebeğim DR umuz izin vermiyor normale) ilk kızım gününde 2 hafta önce doğmuştu bu da Haziran başı gibi doğar diye düşünüyorum. Ben 1 tane daha yaptırayım battaniyeden en iyisi teşekkür ederim canım☺️