Nesibee
38. Haftadayim 34. Haftada doğum sancıların tuttu adalat ve magnezyum ile bu haftaya gelebildik çok şükür nst ye bağlandığımda sancıların yüksek çıkıyor ama acilmam yok 😭 Bugun de gittim nedense hergün olan sancı bugün hiç yok dr. Um açılma yok ama incelme olmuş dedi çarşamba tekrar çağırdı incelme olduktan ne kadar sonra doğum olur ki..