burcinvrl6006 Aralebru canım ben haftaya 20lik dişimi çektiricem kendi doktorumda bir sakınca olmaz dedi.. diş doktorumda hamileliğin ilk 3ayı ve son 3 ayı çekim olmuyor dedi ben 22+6 günlüğüm mecbur çektirmem gerekiyo yoksa bebeğe zararı olabilir dedi doktorum
Aralebru burcinvrl6006 Bende 13 haftalık hamileyim yirmilik dişimin çekilmesi gerekiyor çok acı veriyor ama diş hekimleri farklı şeyler söylüyor. Biri çektirebilirsin diğeri riskli diyor ne yapacağımı bilmiyorm çok acı çekiyorum
burcinvrl6006 Aralebru İlk 3 ve son 3 aylar çekim olmuyormuş diş doktorları hep böyle söyledi çok doktor gezdim bende