Mevasuheda Hanımlar nası kullanılcak bilgi verirmisiniz 40+2 haftalıgım sancım yok meryem ana otunu yapsam fayda eder mi sancı olmadan
papatya981 Mevasuheda ben doğum baslayinca kullanılıyor diye biliyorum anne doğuma girerken suya koyuyorlar o ot açıldıkça annede de kolayca açılma olup kolay doğum yapıyor öyle okumuştum yani benimde ilk gebeliğim ondan araştırmıstim
Guzucuk25 Mevasuheda öncelikle okunması gereken süreler var onları suya okuyacaksın doğuma giderken suya ters Bi şekilde koyacaksın doğum bitiminde sudan çıkarman gerekiyor netten yazıp detaylıca öğrenebilirsin okunması gerekenleri