babymoomss Kızlar adetim 7 gün gecikti test yaptım negatif çıktı ama psikolojik mi bilmiyorum midem bulanıyor arada başım dönüyor sallanıyorum sanki midem sürekli ne yesem ekşiyor gebelik var mıdır acaba yardımcı olur musunuz 🌺🌸
Serapcemre babymoomss 😊ben hamıleymişim 3haftalık test yaptm ve cıkmamıştı düşün hamıle oldugum halde ıkı hafta sonra tesadüfen yaptm ve o zaman öğrendm
babymoomss Serapcemre Yaaa ne güzel bir duygu Allahım hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin allahım bana da nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸
Selenin-annesi babymoomss benim adetim de 3 gün gecikmişti ama kasık ağrılarım çok fazlaydı edet ağrısından farklıydı bide göğüslerim dolgunlaştı ve süt beyaz akıntım vardı yoğun şekilde test yaptım pozitif çıktı şuan 33 haftalık gebeyim
babymoomss Selenin-annesi bu belirtilerden sonra hamile olduğunuzu öğrendiniz mi erken gebelik testi de yapsam olur mu yoksa tekrardan normal test mi yapayım
Selenin-annesi babymoomss evet 3 gün gecikti adetim test yaptım pozitif çıktı sonra kan testi yaptırdım oda pozitifti
Nursezer37 babymoomss 7 gün baya süre aslında hamile olsa kesin belli olurdu benim ilk hamileliğim de 3 gün geçti yaptım çıktı sonra düşük yaptım şimdi ikinciye hamileyim ve günüm geçmedi sadece bulantı halsizlik vardı emin olmak için ikitane test yaptım ikisi pozitif çıktı hemen hastaneye gittim kan verdim kanımda pozitif çıktı allahım olmayan herkese nasip et🤲🏻 3 buçuk aylık hamileyim