teletabi symatk rahim derken? Göbek belirginleşmesinden bahsediyorsunuz sanırım. Eğer ondan bahsediyorsanız İlk 3 ayda genelde hormon değişikliklerinden kaynaklı şişkinlik olabiliyor. Yaklaşık 12.haftada fıs diye iniyor 🤗
symatk Zehra9616 göbeğin altından bahsediyorum canım göbek biliyorum daha büyümez rahim ile göbek ayrı şeyler
Mervecntr Ben 10haftalik oldum bugün ve göbeğim portakal gibi çıkık çok zayıfım bbelki ondandır diye düşünüyorum ama belirginlesti yani hafifden bakınca belli oluyor benimde