Minnakkurabiyeveannesi27 Kızlar bebeğime isimli tulum yaptıracağım memnun kaldığınız site var mı acaba ?
Oznurkk Minnakkurabiyeveannesi27 ben bir yere sordum instagramda 465 lira dedi aşırı pahalı geldi bana 10 lu set ama yine dr değmez diye düşündüm 🙄
Nrmner Uniqon diye bir siteden yaptırdım indirimde 10 parça hastane çıkışı isimli yastık hediyelş 200 tl 15 tl de kargo var daha öncede ikizlerim için yaptırmıştım memnun kalmıştım
Deletedmom623737 Minnakkurabiyeveannesi27 Canım bana babam hastane çıkışı almış tam set bende isimli istediğim için AR&Mİ desing instagram sayfası oraya isimli tulum yaptırdım sadece tulumu sapkası eldiveni 90 tl ye